Stoisko na targi, czyli jak wypromować firmę

Wybierając się na targi mamy możliwość wyboru pomiędzy autorską zabudową stoiska lub standardowym białym boksem.

Ten drugi jest najczęściej wybieranym w związku ze specyfikacją imprezy, bądź ograniczonym budżetem firmy.

Stoisko jest bowiem jednym z najbardziej kosztownych elementów, a wydatki na udział w targach pochłaniają znaczną część budżetu marketingowego.

 

Wykupując stoisko o wymiarach 3x4m otrzymujemy powierzchnię równą rozmiarowi billboardu ulicznego. Ta wykupiona przestrzeń to białe ściany, które aby zwróciły uwagę klienta muszą mieć odpowiednią oprawę graficzną.

Stosownie zaprojektowana grafika w żywej kolorystyce skutecznie przyciągnie uwagę zwiedzających. Równie ważne co grafika jest oświetlenie, które często oferowane w standardzie jest nie wystarczające i nie efektowne.

Warto zatem pomyśleć o dodatkowych halogenach (moc 150 wat), które można wypożyczyć na czas targów.

Podłoga na stoisku targowym jest jednym z najbardziej niedocenianych elementów całej zabudowy. W większości przypadków wykorzystuje się oferowaną przez organizatora targów standardową wykładzinę. Można jednak dopasować jej kolor do całości aranżacji lub wykorzystać panele podłogowe, które nadają klimat elegancji.

Elementami, które również wzbogacą stoisko firmy są tematyczne rekwizyty oraz zieleń. Kwiaty ożywiają przestrzeń dodając jej jednocześnie uroku.

Nie należy zapominać o prezentacjach multimedialnych. Organizatorzy targów mają w swojej ofercie ekrany plazmowe oraz diodowe na których można wyświetlać materiał reklamowy firmy. Jeżeli ich koszt jest zbyt duży warto pomyśleć o laptopie.

Standardowe stoisko można zagospodarować na wiele sposobów. Pozostawienie go w formie podstawowej zmniejsza szanse firmy na zainteresowanie ze strony klientów, co powoduje mniejszą konkurencyjność naszej firmy.